جستجو
Close this search box.
راهنمای خرید تجهیزات اتاق کنفرانس

راهنمای خرید تجهیزات اتاق کنفرانس

در این مطلب یک نمای کلی ,  از راهنمای خرید تجهیزات کنفرانس که به نظر ما در هر اتاق کنفرانس ضروری است بررسی میکنیم. اتاق کنفرانس مکانی است که در هنگام انجام کار و جلسات می توانید اطلاعات مفیدی در آن کسب کنید. وقتی صحبت از استفاده واقعی اتاق برای هدف مورد نظر می شود ، نمایش اسلاید ها روی صفحه نمایش ، داشتن صوت با کیفیت ، کار با صدا و اتصال به آن یک نفر که از راه دور و … واجبات آن است.

از طرف دیگر ، داشتن یک اتاق کنفرانس که فقط بدون استرس و هیچگونه مشکل کار کند امر بسیار ضروری است زیرا تجهیزات داخل اتاق کنفرانس حساسیت بسیار بالایی دارند و مهم نیست که برای جلسات آنلاین یا آفلاین استفاده می شود ، فقط باید یک روش عالی برای کمک به کارمندان شما باشد تا تمرکز خود را بر روی شغل  و کار خود حفظ کنند. یک جلسه موثر با نتایج مثبت ، اگر کارمندان جلسه ای با مشتریان یا شرکا دارند یا جلسه ای که بدون مشکلات فنی برگزار شود ، اولین احساس عالی را ایجاد می کند و سیگنال می فرستد که شما یک نوع شرکت ضعیف نیستید و در آن کارها کارآمد برقرار است.

با اصول تجهیزات اتاق کنفرانس شروع کنید.

بسته به نوع جلسه ای که شما میزبانی می کنید ، انواع مختلفی از تجهیزات مورد نیاز است. در بعضی موارد ، ممکن است از کارمندان خود بخواهید که تجهیزات مورد نیاز خود را به همراه داشته باشند ، و در این صورت است باید به آنها این موضوع را نسبت به جلسه اطلاع دهید.

در غیر این صورت ، شرکت شما باید اطمینان حاصل کند که تمام راهنمای خرید تجهیزات اتاق کنفرانس لازم را برای کارکنان در نظر گرفته است  تا اطمینان حاصل شود که همه شرکت کنندگان برای یک جلسه موفق به آنچه نیاز دارند ، در اتاق کنفرانس وجود دارد.

راهنمای خرید تجهیزات اتاق کنفرانس

سوالی دارید؟ مشاوره تخصصی دریافت کنید.

تخته وایت برد هوشمند با قلم نوری

شاید لازم باشد برخی از یادداشت ها یا تصاویر را روی تخته سفید یادداشت کنید تا جزئیات بیشتری در توضیح یک موضوع کمک کند. با استفاده از فناوری های هوشمند، صفحه نمایش تعاملی یا همان برد هوشمند میتواند بسیار تاثیر گذار باشد. تخته های هوشمند می توانند نمایشگرهای الکترونیکی بزرگ و تعاملی باشند که به عنوان تخته سفید دیجیتال استفاده شوند.

آن ها در اندازه ها و ابعاد مختلفی وجود دارند. صفحه نمایش آنها بزرگ تر از صفحه نمایش تلویزیون یا رایانه است. تجربه چند لمسی امکان همکاری بین افراد برای ایجاد و ویرایش سند روی صفحه را فراهم می کند. اتصال به شبکه و به چاپگر امکان دسترسی و پیوند به رایانه را می دهد.

تجهیزات نمایشی مناسب سالن کنفرانس

در اتاقی که میزبان آن جلسه هستید ، نگاهی بیندازید و مطمئن شوید که تجهیزات سالن کنفرانس مناسب لازم را در اختیار دارید. جزئیات کوچک با اهمیت فوق العاده. ارائه دهندگان دیجیتال از فناوری مختلف مانند دوربین فیلمبرداری کنفرانسی برای نمایشگر  ، ویدئو پروژکتور ها ، ویدئو وال ها و سایر وسایل کمک تصویری استفاده می کنند.

فراتر از وب کم هایی که برای استفاده در رایانه های شخصی یا لپ تاپ طراحی شده اند ، دوربین های اتاق جلسات که می توانند در فضاهای اداری نصب شوند نیز در این زیر مجموعه قرار می گیرند. در این حالت ، نسخه هایی از این محصولات وجود دارد که با کنترل از راه دور ارائه می شوند تا زاویای بیشتری از جلسات شما را فیلمبرداری کنند.

آشنایی با بلندگوها

بلندگوهای کنفرانس ویدیویی معمولاً برای استفاده در اتاق جلسات طراحی می شوند. این اجازه را می دهند تا جریان صوتی رایانه ها در یک منطقه بزرگتر شنیده شود. برای مکالمات تلفنی کاملاً شفاف در طول جلسه ، برای اینکه همه افراد مکالمه را به طور واضح بشنوند ، بلندگوهای Polycom یکی از گزینه بسیار عالی هستند. کیفیت صدای عالی از طریق میکروفون ۳۶۰ درجه به کل اتاق منتقل می شود.

صدای با کیفیت به اندازه وضوح کنفرانس ویدیویی مهم است. اگر صدا شنیدنی واضح نباشد ، ارائه یا جلسه مشکل ساز است. بلندگوهای با کیفیت بالا امری ضروری هستند. یک اتاق کنفرانس کاملاً یکپارچه و کاملاً طراحی شده که دارای جدیدترین فناوری ها است ، نیازمند بلندگو سالنی با کیفیتی است تا اصل ترین عنصر که همان صوت است به زیبایی به گوش مخاطبان و کارکنان در اتاق کنفرانس برسد.

آشنایی با میکروفون ها

 میکروفون های این دسته عملکردی مشابه دوربین دارند ، آنها قرار است به عنوان میکروفون هایی در سطح اتاق جلسات برای مکالمات به سبک کنفرانس عمل کنند. ویژگی اصلی میکروفون های کنفرانس به گردن غازی بودن آن ها است. و باید دارای وِیژگی مختلفی از قبیل کلید ریاست ، صفحه نمایش بر روی میکروفون و سایر ویژگی ها باشند.  یک ویژگی اصلی در سیستم کنفرانس که باید به دنبال آن باشید ، حذف صدا اضافی است که در فضاهای بلند و شلوغ اداری بسیار مفید است.

سوالی دارید؟ مشاوره تخصصی دریافت کنید.

راهنمای خرید تجهیزات اتاق کنفرانس

ویژگی ها و قابلیت های تجهیزات سالن کنفرانس ویدیویی

تجهیزات کنفرانس ویدیویی یک دسته گسترده ای هستند که شامل اجزای مختلفی است که ارتباطات دیجیتال را تشکیل می دهند ، ویژگی های مشترکی وجود دارد که باید در بین آنها جستجو شود. تجهیزات ویدئویی اتاق کنفرانس ممکن است تمایزات کلیدی زیر را ارائه دهند:

  • کیفیت فیلم HD
  • کیفیت صوتی HD ، پشتیبانی از چند میکروفن
  • با نرم افزار کنفرانس وب قابل همکاری است
  • با سرویس های VoIP قابل همکاری است
  • خودآزمایی و عیب یابی آسان
  • تقویم و زمانبندی
  • ضبط رویداد به سیستم عامل
  • دوربین فیلمبرداری پاسخگو پویا با میکروفون
  • پشتیبانی از چند مانیتور (به عنوان مثال نمایشگر دوگانه)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب تجهیزات کنفرانس

معرفی اسپیکرفون های سالن کنفرانس صدرا

معرفی اسپیکرفون کنفرانسی صدرا ، برگزاری کنفرانس‌های ویدئویی و گردهمایی‌ها یکی از مسائل مهم روز محسوب می‌شود. شرایط مناسب جهت برگزاری یک کنفرانس مطلوب موضوعی

معرفی سیستم کنفرانس تلویک

در عصر کنونی، شرکت‌های خصوصی و مراکز دولتی به مکانی مشخص برای برگزاری جلسات و کنفرانس‌های خود نیاز دارند. برای پاسخ به این نیاز، اقدام

معرفی سیستم کنفرانس D&D

در عصر کنونی برای ساخت یک سالن کنفرانس با فناوری روز دنیا نیاز به تجهیزات مختلفی است. مهم‌ترین تحهیزات شامل سیستم کنفرانس بوده که به

بهترین وب کم برای اتاق کنفرانس

ویدئو کنفرانس جزء آن دسته از تجهیزاتی است که به برقراری ارتباط زنده صوتی و تصویری بین نقاط مختلف جهان کمک می‌کند. درواقع ویدئو کنفرانس

مطالب سیستم کنفرانس

سیستم تصویر برداری اتوترکینگ

برخی از دوربین های پیشرفته اتوترکینگ می توانند عملکرد ردیابی خودکار در محیط های شما انجام دهند  ، بنابراین معمولاً دوربین اتوترکینگ “هوشمند” نامیده می

معرفی سیستم ویدئو کنفرانس Polycom

در عصر حاضر شرکت­های مختلفی در زمینه طراحی و تولید سیستم­ های ویدئو کنفرانس فعال هستند. شرکت پلیکام یکی از پرچم­داران تولید سیستم ویدئو کنفرانس

آشنایی با دوربین کنفرانس مجازی

اتاق­ ها یا سالن­ های کنفرانس برای برگزای جلسات مجازی نیاز به تجهیزات مختلفی دارند. یک نمونه از مهم­ترین تجهیزات مورد استفاده در کنفرانس مجازی،

مطالب ویدئو کنفرانس

صدرا ایرانیان

کمتر از دو دقیقه تماس می گیریم.

جهت برقراری ارتباط لطفا نام و شماره تماس خود را وارد نمایید.

کمتر از دو دقیقه تماس می گیریم.

جهت برقراری ارتباط لطفا نام و شماره تماس خود را وارد نمایید.