جستجو
Close this search box.
ویدیو کنفرانس اسکایپ

ویدئو کنفرانس بر بستر اسکایپ

در سال ۲۰۰۳ ، هنگامی که می خواستیم  با دوستان و خانواده خود ارتباط شخصی تری برقرار کنیم یک تماس تلفنی ساده برقرار می کردیم و مکاله  چهره به چهره را در خانه  یا محل کار انجام می دادیم اما این روند با افزایش تکنولوژی ها و مدرن شدن زندگی ها تغییر کرد و این اتفاق از طریق بستر اسکایپ  و ویدیو کنفرانس اسکایپ صورت گرفت جوامع مختلف، همواره به دنبال پیدا کردن راه­ های ارتباطی جدید برای گسترش روابط بین افراد بوده است. برقراری این ارتباطات به لطف وجود شبکه ­های اجتماعی مختلف، در سال ­های گذشته رشد زیادی داشته است. همچنین در سال­ های اخیر با ظهور ویروس کرونا، برقراری ارتباط افراد با یکدیگر، با تنوع راه ­های ارتباطی مختلفی امکان ­پذیر شد. در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر درباره ارتباط‌گیری با اسکایپ و خصوصا برگزاری ویدئو کنفرانس در اسکایپ صحبت کنیم..

اسکایپ در دهه اول عمر خود ، بیشتر برای مصارف شخصی و تماس از راه دور استفاده می شد. سپس در سال ۲۰۱۵ ارتقاء یافت و اسکایپ تجاری متولد شد.

ویدیو کنفرانس اسکایپ

ویدیو کنفرانس اسکایپ - نسخه تجاری اسکایپ

براساس گزارش Conferencing State ، حدود ۶۴% از شرکتهایی که ۵۰۰ کارمند دارند یا بیشتر از آن  از نسخه تجاری اسکایپ برای ویدئو کنفرانس یا تماس تصویری اسکایپ استفاده می کنند.  این برنامه یک پلت فرم ملاقات آنلاین جهانی است که می تواند از طریق Office 365 بارگیری شود. این برای تماس های ویدیویی (ویدئو کنفرانس) و صوتی ، ارائه ها و پیام های فوری استفاده می شود.  ممکن است در برخی از نرم افزارهای تماس تصویری با شلوغی سرورها و قطعی های مکرر مواجه شوید اما چه چیزی باعث می شود Skype for Business از بقیه متمایز شود برقراری دائمی آن می باشد. هنگامی که شما نرم افزار جدیدی را برای شرکت خود انتخاب می کنید ، تصمیم نهایی شما به احتمال زیاد به دسترس بودن و امنیت آن بر می گیرد.

ویدیو کنفرانس اسکایپ - اسکایپ برای دسترسی به مشاغل

افراد شاغل، مجبور به دورکاری و برای انجام جلسات و گرفتن دستورات کاری خود نیازمند ارتباطی فراتر از تماس تلفنی و چت کردن بودند. دانشجویان و دانش ­آموزان مجبور شدند در فضایی خارج از مدرسه و در خانه به تحصیل بپردازند. در همین هنگام بود که پلتفرم­ ها و نرم ­افزارهایی برای ویدئو کنفرانس به کمک آن­ها آمد و جهان درگیر نوع جدیدی از برقراری ارتباط شد که شاید پیش از این فقط زمان ­هایی به سراغش می­رفتند که بحث مسافت مطرح بود. حال این نیاز‌ها باعث شده است تا لازم باشد از قابلیت‌هایی مانند ویدئو کنفرانس اسکایپ استفاده شود. مهم نیست از چه دستگاهی برای برقراری ویدئو کنفرانس اسکایپ استفاده می کنید ، Skype for Business  یا اسکایپ تجاری در تمامی دستگاه به راحتی راه اندازی می شوند. علاوه بر این ، شما حتی برای تماس و دسترسی به اسکایپ برای جلسات تجاری ، حتی به یک تلفن هوشمند نیز احتیاج ندارید ، و این یکی از گزینه های قابل دستیابی و کاربر پسند برای جلسات آنلاین شما است.

ویدیو کنفرانس اسکایپ

ویدیو کنفرانس اسکایپ - اسکایپ برای امنیت تجاری

وقتی مایکروسافت ، یکی از معتبرترین شرکتهای امنیتی در جهان ، نظارت بر فعالیت شما در Skype for Business را دارد ، می توانید با خیال راحت بخوابید که اطلاعات شما در امن ترین فضا قرار گرفته است. مایکروسافت با استفاده از رمزگذاری و تأیید هویت قوی ، کلیه کاربران ، تماس ها و حسابها را ایمن می کند. بعلاوه ، این پلتفرم به مدیران و رهبران تیم امکان می دهد تا کنترل کنند که چه حساب هایی می توانند در جلسات حضور یابند و چه کسی می تواند در طول تماس به ویژگی های مختلفی دسترسی پیدا کند و قدرت را در دستان خود بگذارد.

تفاوت بین اسکایپ معمولی و اسکایپ تجارتی چیست؟

به عبارت ساده تر ، در آوریل ۲۰۱۵ ، مایکروسافت ابزار ارتباطی اداری خود را ، Lync  ، به اسکایپ  برای تجارت ارائه داد. تفاوت چیست؟ یا شاید ، آیا واقعاً به دو شکل Skype احتیاج داریم؟ یک کلمه: بله. در یک جمله قانع کننده: بله شما این کار را می کنید و پشیمان نخواهید شد! اسکایپ برای تجارت و اسکایپ ساده حتی اگر یک اسم مشترک دارند متفاوت هستند. هر دو ابزار ارتباطی هستند ، یک آرم مشابه و یک طرح رنگی مشابه دارند ، اما در خصوص برقراری تماس ها و نحوه استفاده از آن ها متفاوت هستند.

جدیدترین وبکم ها

ویدیو کنفرانس اسکایپ - ویژگی های اسکایپ

اسکایپ به شما این امکان را  می دهد تا با سایر کاربران اسکایپ به صورت رایگان از طریق IM ، صدا ، فیلم و به اشتراک گذاری صفحه و تماس های ویدئو کنفرانس  حداکثر ۲۵ نفر ارتباط  برقرار کنید. خود نسخه معمولی اسکایپ می تواند برای تجارت استفاده شود ، اما بهتر است به دلایل شخصی یا سازمانی  برای ویدئو کنفرانس اسکایپ از نسخه تجاری این برنامه استفاده کنید.

به عنوان مثال ، می توانید استفاده از Skype را در کارهای سازمان کوچک خود ادغام کنید و ارتباط مستقیمی با تیم خود به صورت رایگان برقرار کنید ، ضمن اینکه می توانید در هر مکانی با هر دستگاهی ارتباط برقرار کنید. امروز اسکایپ را امتحان کنید و دوستان ، خانواده  و همکاران خود را اضافه کنید. پیدا کردن آنها دشوار نخواهد بود ؛ صدها میلیون نفر در حال حاضر از اسکایپ برای انجام کارها استفاده می کنند.

ویدیو کنفرانس اسکایپ - اسکایپ برای ویژگی های تجاری

Skype  ابزاری مفیدی است ، اما تمام قابلیت های یک سکوی جلسات آنلاین را ندارد و این جایی است که Skype for Business برای ویدئو کنفرانس اسکایپ وارد می شود که همان ویژگی های Skype و سایر موارد را ارائه می دهد.

اسکایپ تجاری امکان مسیریابی تماس پیشرفته و نیازهای بیشتر مشاغل  که به آن احتیاج دارند را فراهم می کند. شما می توانید گروهی از افراد تعیین شده برای برقراری تماس های دریافتی ، نمایندگان ، گزینه های حمل و نقل پیشرفته و شرکت کنندگان خودکار را تنظیم کنید که طبق گفته خود مایکروسافت بیشتر نیاز هایی که یک شرکت بزرگ در تماس کنفرانس اسکایپ خود نیاز دارد برآورد کرده است.

علاوه بر این ، با استفاده از Skype for Business ، جلسات می توانند به صورت ویدئویی و صوتی با کیفیت بالا پخش شوند و به تیم شما بدون توجه به موقعیت مکانی آنها بهترین دسترسی را می دهند. پیام رسانی فوری اسکایپ ، اکنون دوباره مورد استفاده مجدد قرار می گیرد ، به اعضای تیم کمک می کند تا در زمان واقعی مشارکت داشته باشند و کاربران می توانند پیام های ارسالی در طول جلسه و یادداشت های مهم را حتی پس از پایان جلسه برای دسترسی مطلوب دوباره بررسی کنند.

نحوه استفاده از ویدئو کنفرانس اسکایپ برای تجارت و کنفرانس ویدیویی

شروع یک تماس گروهی ویدیویی در دفتر یا قرارگیری در یکی از مکان های دور آسان است. حتی در حین جلسه عملی از طریق Skype for Business ، به اسلایدهای مشترک پاورپوینت ، تخته سفید هوشمند و به اشتراک گذاری دسک تاپ دسترسی خواهید داشت. با راهنمای مایکروسافت در زمینه ویدئو کنفرانس اسکایپ همراه باشید تا در جلسه مجازی بعدی خود دچار مشکل یا سردرگمی نشوید.

  1. تماس کنفرانسی را شروع کنید.
  2. با بررسی وضعیت فعلی همکاران و مخاطبان ، ابتدا مخاطبین خود را در دسترس قرار دهید. سپس مراحل زیر را برای دعوت آنها به تماس کنفرانس دنبال کنید.
  3. در پنجره اصلی Skype for Business ، در لیست مخاطبین ، کلید Ctrl را نگه دارید و بر روی نام مخاطبین خود کلیک کنید تا آنها را برای جلسه خود انتخاب کنید
  4. بر روی انتخاب راست کلیک کرده و بر روی شروع یک تماس کنفرانسی کلیک کنید. روی Skype Call کلیک کنید.
  5. مخاطبین شما سپس یک اعلان دریافت می کنند و می توانند درخواست شما برای تماس ویدیو کنفرانس اسکایپ را بپذیرند یا رد کنند.

افراد بیشتری را به تماس کنفرانس ویدیویی اضافه کنید.

  1. اگر نیاز دارید افراد بیشتری به تماس ویدیوی کنفرانس خود اضافه کنید ، می توانید نام آنها را از لیست مخاطبین خود وارد جلسه کنید. یا آنها را با استفاده از منوی افراد اضافه کنید
  2. در پنجره گفتگو ، در قسمت مشارکت کنندگان ، روی دعوت بیشتر افراد کلیک کنید.
    کسی را از لیست انتخاب کنید و سپس بر روی OK کلیک کنید. Skype for Business شخص را برای شما فراخوانی می کند و آنها را به جلسه اضافه می کند.

ویدئو کنفرانس اسکایپ یک تجربه جلسات پیشرفته است که به شرکت کنندگان این امکان را می دهد تا نشانه های بصری ، زبان بدن را انتقال دهند و یک بخش مساوی از طوفان های مغزی خلاق یا تصمیمات مهم شرکت باشند. Labs Owl و جلسه Owl Pro با Skype و نسخه Skype تجاری سازگار است و به شما این امکان را می دهد تا با کلیک روی یک دکمه تماس چهره به چهره با همکاران خود بگیرید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب تجهیزات کنفرانس

میکسر تصویری دیجیتال

میکسر دیجیتال یا میکسر تصویر دیجیتال این تجهیزات به طور کلی به دسته های آنالوگ و دیجیتال تقسیم می شوند. با پیشرفت تکنولوژی و وضوح

بلندگوهای لاین اری

بلندگوهای لاین اری (Line Array) متشکل از مجموعه ای متصل از بلندگوهای عمدتا هم سایز و ذوزنقه ای شکل می باشد. سیستم لاین اری (Line

معرفی سیستم صوتی کنفرانس

با توجه به افزایش کاربرد تکنولوژی در جهان امروز، تقریباً برای انجام هر فعالیتی، استفاده از ابزارهای تکنولوژیک لازم است. همان‌طور که می‌دانید ارتباطات یکی

مطالب سیستم کنفرانس

معرفی سیستم کنفرانس LEM

سیستم کنفرانس LEM یکی از مهم‌ترین تجهیزات مربوط به هر سالن کنفرانسی است. این سیستم از قسمت‌های مختلفی تشکیل شده است که میکروفون ریاست جلسه،

معرفی سیستم کنفرانس خارجی

در عصر حاضر به­ طور کلی همه چیز را می­توان وابسته به ارتباطات دانست. از طریق تلفن، پیام، نامه، ایمیل و… افراد در ارتباط با

معرفی سیستم کنفرانس D&D

در عصر کنونی برای ساخت یک سالن کنفرانس با فناوری روز دنیا نیاز به تجهیزات مختلفی است. مهم‌ترین تحهیزات شامل سیستم کنفرانس بوده که به

سیستم صوتی در مراکز مذهبی

سیستم صوتی مساجد و مراکز مذهبی این مراک برای اجرای مراسم های اعیاد و ایام عزاداری نیاز به یک سیستم صوتی مناسب با قدرت بالا

مطالب ویدئو کنفرانس

صدرا ایرانیان

کمتر از دو دقیقه تماس می گیریم.

جهت برقراری ارتباط لطفا نام و شماره تماس خود را وارد نمایید.

کمتر از دو دقیقه تماس می گیریم.

جهت برقراری ارتباط لطفا نام و شماره تماس خود را وارد نمایید.