جستجو
Close this search box.

تجهیزات اتاق کنفرانس در یک نگاه

در صورت نیاز به طراحی اتاق کنفرانس و تجهیز سالن کنفرانس، صدرا ایرانیان همراه شما می باشد. شرکت دانش بنیان صدرا ایرانیان شامل یک تیم طراحی حرفه ای است که در طیف وسیعی از طراحی های اتاق کنفرانس و تجهیزات اتاق کنفرانس تخصص دارد. ایده های طراحی و تجهیز اتاق کنفرانس ما کارآمد و خلاقانه می باشد تا بالاترین حد رضایت را در انتهای پروژه ها داشته باشیم. یک اتاق کنفرانس می تواند تأثیر جدی بر روی حاضرین بگذارد و می تواند به آنها در رسیدن به ایده های تازه و خلاقانه کمک کند. سالن و اتاق کنفرانس مدرن به عنوان بخشی اساسی از محل کار امروزه در نظر گرفته می شود ، آنها یک فضای خصوصی برای جلسات بزرگ هستند، مکانی برای بحث در مورد موضوعات محرمانه و همچنین پذیرایی برای مجامع رسمی. در ادامه تجهیزات مهم و اساسی که در سالن کنفرانس استفاده می شوند و توضیح و نمایش داده شده اند.

قیمت سیستم کنفرانس

سوالی دارید؟ مشاوره تخصصی دریافت کنید.

میکروفون کنفرانس

میکروفون کنفرانسی Gooseneck  یا میکروفون گردن غازی یکی از اصلی ترین موارد مورد استفاده در سیستم های صوت کنفرانس می باشد. این میکروفون های کنفرانسی توانسته اند در بیشتر سالن های کنفرانس عملکرد عالی از خود نمایش دهند. این مدل میکروفون های کنفرانس با چرخش گردن خود می توانند به راحتی شرکت کنندگان را پوشش دهند. این میکروفون ها در دو نوع بی سیم و با سیم عرضه می شوند و از آنجا که میکروفون ها نقش اساسی در تجهیزات صوت ایفا می کنند در هنگام انتخاب میکروفون کنفرانس باید به مسائل پیرامون آن بسیار دقت کرد.

دوربین کنفرانس

کنفرانس ویدیویی (یا ویدئو کنفرانس) به معنای برگزاری کنفرانس بین دو یا چند شرکت کننده در مکان های مختلف با استفاده از شبکه های رایانه ای برای انتقال داده های صوتی و تصویری می باشد. همچنین با نصب دوربین کنفرانس می توان از جلسه و کنفرانس خود به راحتی تصویر برداری کرد بدون آنکه نیازی به اپراتور برای تنظیم زاویه دوربین باشد. این دوربین ها به وسیله میکروفون های موجود در سالن، سخنرانان را پیدا و از آنها تصویر برداری می کنند.

رک چوبی یا فلزی

قفسه های تجهیزات یا رک ، روشی حرفه ای برای محافظت از دستگاه های آمپلی فایر ، میکسر ، پردازنده ها  و سایر تجهیزات صوتی هستند. با این حال ، همه رک ها با یکدیگر برابر نیستند و در ابعاد مختلفی دسته بندی می شوند.

ویدئو وال
ویدئو وال یک نمایشگر بزرگ است که شامل چندین صفحه نمایش می باشد که در کنار هم ثابت شده اند تا یک تصویر واحد در یک صفحه نمایش بزرگ را تشکیل دهند. ویدئو وال ها در اتاق کنفرانس حرف اول را در زمینه تجهیزات نمایشی می زنند زیرا هیچ نمایشگر عظیمی وجود ندارد که بتواند وضوح بالا ، کنتراست بالا و روشنایی یکنواخت را فراهم کند.
ویدئو پروژکتور

می توانید از یک ویدئو پروژکتور برای کنفرانس ها و کنفرانس های ویدیویی استفاده کنید. با این حال ، برای سالن های کنفرانس استفاده از ویدئو پروژکتور به عنوان جانشین مانیتور را توصیه نمی کنیم. اما در صورتی که از یک برد هوشمند در اتاق کنفرانس خود استفاده می کنید وجود ویدئو پروژکتور بسیار با اهمیت است.

پنل رومیزی

پنل میز کنفرانس که به آن پنل VSP هم گفته می شود باکس فلزی کوچکی است که که بر روی میز های کنفرانس نصب می گردد. با نصب این پنل ها دسترسی به انواع پورت ها از قبیل VGA , HDMI , USB و LAN ( بسته به نوع پنل ) را دارید.

برد یا نمایشگر لمسی

تخته تعاملی یا همان برد هوشمند به شما امکان استفاده از یک صفحه نمایش به عنوان یک صفحه لمسی برای بیان موضوعات و مطالب را می دهد. برد هوشمند ابزاری است که به چندین نفر امکان می دهد با استفاده از یک صفحه لمسی به یادداشت برداری و حاشیه نویسی از مطالب و موارد دیگر در یک جلسه و کنفرانس بپردازند. همچنین می توان نمایشگر های لمسی و صنعتی را از نظر کارکرد به برد های هوشمند تشبیه کرد با این تفاوت که برد های هوشمند همیشه به ویدئو پروژکتور نیاز دارند.

مانیتور تاشو

مانیتور تاشو ایرانی SADRA MC322 که از مانیتور‌های اتاق کنفرانس است، یکی از ابزار‌های مهم اتاق‌های جلسات می باشد. این ابزار کمک می‌کند تا مدیر جلسه یا فرد ارائه دهنده بتواند به راحتی مطالب خود را به صورت بصری و باکیفیت بالا به افراد حاضر در جلسه نمایش بدهد. اندازه صفحه نمایش این مانیتور ۱۵.۸ اینچ است. رزولوشن مانیتور تاشو ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ می‌باشد و این به معنای این است که جزئیات با وضوح بسیار بالایی در اختیار کاربر قرار می‌گیرد.

برای بررسی نمای کلی اتاق کنفرانس و تجهیزات آن از رایانه شخصی خود استفاده نمایید.

دسترسی از تلفن همراه امکان پذیر نیست!

6

به تجهیزات سالن کنفرانس نیاز دارید؟

داشتن یک اتاق کنفرانس مناسب و پیشرفته می‌تواند به بالابردن کیفیت برگزاری جلسات و همچنین بهبود بازده کنفرانس‌های مورد نظر شما کمک کند. با داشتن یک اتاق کنفرانس مجهز، می‌توان تضمین کرد که تمام افراد حاضر در جلسه، صدای شما را با وضوح کامل بشوند. برای تجهیز سالن کنفرانس به تجهیزاتی از قبیل میکروفون کنفرانس، دوربین کنفرانس، مانیتور تاشو، پنل رومیزی و دیگر تجهیزات باید اهمیت داد. کامپیوتر صدرا با سابقه بیست ساله در زمینه فروش تجهیزات کنفرانس در می‌تواند راهنمای مناسبی برای شما در زمینه تجهیز سالن کنفرانس باشد.

به طراحی سالن کنفرانس نیاز دارید؟

همانطور که می دانید طراحی سالن کنفرانس برای مشاغل بزرگ و کوچک بسیار مهم است. سالن کنفرانس باید طوری طراحی شود که انواع و اقسام اجتماعات را در خود جای دهد. به همین دلیل، با در نظر گرفتن عواملی مانند فناوری ، ظرفیت سالن ، ساختار شرکت و موارد دیگر باید به طراحی سالن کنفرانس و زیر ساخت سالن کنفرانس توجه زیادی شود. شرکت دانش بنیان  صدرا ایرانیان با استفاده از متخصصان طراحی داخلی می تواند در این زمینه به شما کمک کند.

3

کمتر از دو دقیقه تماس می گیریم.

جهت برقراری ارتباط لطفا نام و شماره تماس خود را وارد نمایید.

کمتر از دو دقیقه تماس می گیریم.

جهت برقراری ارتباط لطفا نام و شماره تماس خود را وارد نمایید.