جستجو
Close this search box.
تجهیزات صوتی سالن کنفرانس

مولفه های ویژه تجهیزات صوتی و تصویری تجهیز سالن کنفرانس

از دفتر کاری ما گرفته تا اتاق کنفرانس ، نحوه کار ما با سرعتی زیادی تغییر می کند همچنین تجهیزات صوتی برای برگذاری یک جلسه به شدت قابل اهمیت می شود. بیشتر شرکت ها به کارمندان این امکان را می دهند تا از راه دور به صورت نیمه وقت کار کنند تا بتوانند رفت و آمد را کاهش دهند و تعادل کار و زندگی بیشتری ایجاد کنند.

آنها همچنین مشتری را در اولویت قرار می دهند ، روی روابط متمرکز می شوند و شرکای خود را برای ارائه یک راه حل جامع جمع می کنند. تجهیز سالن کنفرانس با تجهیزات صوتی و تصویری مناسب امکان برقراری ارتباط یکپارچه بین همه طرفین را فراهم می کند. نه تنها ایجاد روابط در سطح عمیق تری را قادر می سازد ، بلکه با کاهش هزینه های سفر نیز به عنوان ابزاری برای صرفه جویی در هزینه ها عمل می کند. برای به دست آوردن حداکثر استفاده از بحث های مشترک و به حداکثر رساندن کارآیی ، داشتن چند قطعه کلیدی از تجهیزات صوتی و تصویری اتاق کنفرانس برای موفقیت بسیار مهم است. ما آن را به هفت مؤلفه اصلی برای تبدیل محل کار خود به محیطی مدرن تقسیم کرده ایم.

۱- نمایشگرها (تجهیزات تصویری سالن کنفرانس)

اولین چیزی که مردم در هنگام ورود به اتاق کنفرانس با آن مواجه می شوند نمایشگر است. این قسمت بخش تجهیزات تصویری سالن کنفرانس است و یکی از اصلی ترین ابزارهای همکاری شماست. این نمایشگر به شما امکان می دهد تا همکاران خود را در سایر مکان ها مشاهده کنید ، داده های ارائه شده و به اشتراک گذاری صفحه از طریق لپ تاپ ، تبلت و تلفن های هوشمند بپردازید. شرکت هایی مانند سامسونگ ، شارپ و ال جی همگی در این بازی نقش دارند و نمایشگرهای پیشرفته ای را برای متناسب با نیازهای مختلف ایجاد می کنند. ۴K UHD اکنون استانداردی در فناوری نمایش است ، اما یک صفحه نمایش به تنهایی کیفیت تصویر ۴K UHD را ایجاد نمی کند. تصاویر و فیلم و محتواها همه می توانند بر کیفیت تصویر تأثیر بگذارند. نمایشگرهای تکی برای تجهیز اتاق کنفرانس های کوچک انتخاب خوبی است. نمایشگرهای چند تکه یا ویدئو وال ها یک گزینه محبوب برای سالن کنفرانس های بزرگ است ، به خصوص برای شرکت هایی که کاربران ویدئو کنفرانس سنگین دارند. این نمایشگرهای دوگانه یا حتی چند گانه با اشتراک گذاری صفحه نمایش و کنفرانس ویدیویی اجازه می دهند تا کانون توجه را به سمت خود نگه دارند.

۲- ویدئو کنفرانس (تجهیزات تصویری سالن کنفرانس)

انتخاب بعدی در تجهیزات تصویری سالن کنفرانس این است که به ترکیبی از تجهیزات صوتی و ویدیویی باهم نیاز دارید. کنفرانس ویدئویی در مرکز جلسات قرار می گیرد.  با برقراری تماس های ویدیویی جریان اصلی تر ، سازمان ها با مشتری ها ، شرکا و کارمندان خارج از محیط شرکت  برقرار می شود. خوشبختانه ، اکثر فن آوری های ویدئو کنفرانس می توانند این شرایط را ارائه دهند و برای کسانی که با سیستم های مختلف کار می کنند ، شماره گیری آسان را انجام دهند. بیشتر شرکت ها در سالن های کنفرانس خود از برنامه هایی مانند زوم و اسکایپ برای تجارت ها استفاده می کنند. صدا دومین قسمت از ارتباطات اتاق جلسه است. در حالی که برخی از شرکت ها با برقراری تماس ویدیویی راحت می شوند ، برخی دیگر هنوز گزینه کنفرانس با تجهیزات صوتی را می خواهند. بهتر است که شرکت ها تجهیزات صوتی و تجهیزات تصویری را در یک اتاق واحد داشته باشند.

تجهیزات صوتی سالن کنفرانس

سوالی دارید؟ مشاوره تخصصی دریافت کنید.

۳- میکروفون و بلندگو ها (تجهیزات صوتی سالن کنفرانس)

میکروفون ها و بلندگوها در تجهیزات صوتی سالن کنفرانس بسیار مهم هستند و معمولا بیشترین استفاده از آن ها در اتاق های کنفرانس می شود. بلندگو ها می توانند به صورت داخل سقف یا چهار گوشه سالن و یا بصورت ستونی نصب گردند همچنین میکروفون ها را می تواند بروی میز قرار داد. بر اساس نحوه استفاده شما از اتاق کنفرانس و ویژگی های فضا ، شما می توانید ترکیب صحیح میکروفون و بلندگو را انتخاب کنید اما بهتر است برای صحیح بودن الگو نصب و چینش تجهیزات صوتی از مختصصان صدرا کامپیوتر کمک بگیرید. انتخاب میکروفون و بلندگوها تأثیر قابل توجهی در تجربه کنفرانس شما خواهد داشت. تنظیم مناسب می تواند باعث کاهش صدای اکو ، بازخورد و سایر صداهایی شود که توسط شرکت کنندگان کنفرانس شنیده می شود.

۴- دوربین ها

اگر اتاق شما برای ویدئو کنفرانس آماده باشد ، باید به دوربین مجهز شود. این می تواند از یک دوربین کوچک در یک اتاق گرفته تا چیزی پیچیده تر در فضاهای بزرگتر باشد. بسته به نوع مبلمان اتاق ممکن است یک دوربین با زاویه دید ۱۸۰ درجه مانند Panacast مناسب باشد. معمولا ، میز و صندلی ها اغلب به صفحه نمایش و دوربین نزدیک هستند. اگر زاویه دید دوربین بسیار کم باشد ، آنهایی که به صفحه نمایش نزدیکتر هستند ، از میدان دید خارج خواهند شد. انواع مختلفی از تولید کنندگان ، دوربین های مختلفی را ارائه می دهند. 

تجهیزات صوتی سالن کنفرانس

۵- کنترل مرکزی

یافتن یک پانل کنترل آسان و قابل استفاده برای موفقیت شما مهم است ، زیرا کنترل پنل به عنوان مرکز کنترل شما برای کل سیستم و تجهیزات تصویری و تجهیزات صوتی اتاق کنفرانس است. رابط کاربری در کنترل پنل بسیار مهم است. شرکت هایی مانند Crestron و Extron سخت افزاری را برای کنترل تجهیزات ایجاد می کنند. هر دو راه حل عالی برای کنترل اتاق کنفرانس را با برنامه نویسی مناسب ارائه می دهند. سیستم کنترلی برای کار با کلیه تجهیزات تصویری و صوتی اتاق کنفرانس شما باید برنامه ریزی شود ، بنابراین پیدا کردن یک ارائه دهنده ادغام تصویری و صوتی با گواهینامه های Crestron یا Extron می تواند بسیار مهم باشد.

۶- پنل های رومیزی

شما در مورد اتصالات سه گزینه دارید: (۱) سیمی ، (۲) بی سیم یا (۳) ترکیبی از سیم و بی سیم. اتصال سیمی و بی سیم هر دو جوانب مثبت و منفی خود را دارند و در نهایت این موضوع به مساله ترجیح شخصی شما بر می گردد.بسیاری از افراد اتصال بی سیم را صرفاً به این دلیل که ناسازگاری و شلوغی کابل ها از بین می رود ترجیح می دهند ، اما با استفاده از داکت های کابل می توان ارتباط سیمی را مخفی کرد. در کل ارتباط سیمی یک ارائه با کیفیت بالاتر و با ثبات تر را می دهد. پنل های VSP یا پنل های رومیزی اتصالات  شامل پریز برق ، درگاه USB ، ورودی های تصویر را ارائه می دهد. اگر می خواهید بدون اتصال به سیستم ، اشتراک گذاری صفحه نمایش را انجام دهید ، یک راه حل اتصال بی سیم ممکن است انتخاب مناسبی برای شما باشد.

۷- برد هوشمند یا نمایشگر هوشمند (تجهیزات تصویری سالن کنفرانس)

یک تخته سفید تعاملی می تواند ابزاری با ارزش برای افزودن به سیستم تجهیزات تصویری اتاق کنفرانس شما باشد. نمایشگرهای تعاملی ، مانند  Vantek و Avocor به شما امکان می دهند مستقیماً روی صفحه بنویسید و در رنگ های مختلف ، حاشیه نویسی در صفحات وب یا اسناد داشته باشید. علاوه بر این ، سیستم عامل های ویدئو کنفرانس مانند زوم ، کاربران را قادر می سازد در هنگام مکالمه صفحه یادداشت یا سفید خود را انتخاب کرده و در زمان واقعی یا بعد از اتمام ویدیو کنفرانس با سایر شرکت کنندگان به اشتراک بگذارند. این امر می تواند در صورتی مفید باشد که کارمندان شما دیرتر در کنفرانس ویدیویی حضور داشته باشند و همچنین می توانند تجربه جذابتری را برای دیگران در تماس ایجاد کند.

سوالی دارید؟ مشاوره تخصصی دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب تجهیزات کنفرانس

معرفی سیستم صوتی کنفرانس

با توجه به افزایش کاربرد تکنولوژی در جهان امروز، تقریباً برای انجام هر فعالیتی، استفاده از ابزارهای تکنولوژیک لازم است. همان‌طور که می‌دانید ارتباطات یکی

معرفی مانیتور تاشو کنفرانسی

در حال حاضر تمامی سالن­ های کنفرانس از مانیتور برای انتقال اطلاعات، برقراری ارتباطات صوتی و تصویری و هم­چنین نمایش ویدئو استفاده می­کنند. مانیتورهای کنفرانسی

جوستیک چیست؟

به‌دنبال پیشرفت فناوری و تکنولوژی، وسایل مکانیکی بسیاری با هدف بهبود عملکرد سخت‌افزارها و نرم‌افزار‌ها طراحی و تولید شده‌اند. جوی استیک ها نمونه‌ای از این

مطالب سیستم کنفرانس

آشنایی با سیستم صوتی سالن جلسات

عواملی مانند گسترش شرکت‌ها، افزایش پست‌ها و پیچیدگی فعالیت کارمندان، مدیران سازمان‌ها را ناگزیر به برگزاری جلسات مختلف به منظور بهبود عملکرد کارکنان، ایجاد همفکری

آشنایی با سیستم کنفرانس دیجیتال

سیستم کنفرانس دیجیتال مجموعه ای از تجهیزات کنفرانس شامل میکروفون کنفرانسی ، بلندگو سالنی ، آمپلی فایرها ، میکسرهای صوت و …می باشند که بدون

مطالب ویدئو کنفرانس

صدرا ایرانیان

کمتر از دو دقیقه تماس می گیریم.

جهت برقراری ارتباط لطفا نام و شماره تماس خود را وارد نمایید.

کمتر از دو دقیقه تماس می گیریم.

جهت برقراری ارتباط لطفا نام و شماره تماس خود را وارد نمایید.