جستجو
Close this search box.
بهترین راهنمای خرید وبکم

بهترین راهنمای خرید وبکم

اگر می خواهید در مکالمات ویدئویی به بهترین شکل ظاهر شوید ، و اطمینان داشته باشید که بهترین کیفیت تصویر را دارید در اینجا همان چیزی است که شما باید هنگام خرید وب کم مناسب همراه با توصیه های محصول ما به دنبال آن باشید و به توصیه های بهترین راهنمای خرید وبکم ما توجه کنید. چت تصویری در حال حاضر مورد توجه عموم است. همه در حال کنفرانس تلفنی هستند و همه گیری COVID-19 باعث شده است که بسیاری از شرکت ها در مورد کار در خانه کاملاً تجدید نظر کنند.شما هنوز هم می خواهید در یک جلسه ویدیویی به بهترین شکل خود ظاهر شوید ، و این فراتر از دوش گرفتن و لباس پوشیدن است. آنچه واقعاً به آن نیاز دارید یک وب کم مناسب است!

اگر لپ تاپ دارید که دارای وبکم است. هر چند احتمالاً مورد خوبی نیست. لنزهای کوچک ، رنگ های کج ، قرار گرفتن ناشیانه و فیلم و کیفیت پایین ، تنها برخی از مشکلاتی است که ممکن است در وب کم های داخلی ارزان قیمت تجربه کنید. در مقاله بهترین راهنمای خرید وبکم به شما میگویم که چه وبکمی مناسب شما است و  خرید وبکم اختصاصی خوب این مشکلات را برطرف می کند و به شما این انعطاف را می دهد که بدون درگیری با لپ تاپ خود در هر کجا که بخواهید تماس قوی و باکیفیتی بگیرید.

اگر قصد دارید زمان زیادی را صرف مکالمه ، ضبط یا هر کار دیگری با ویدئو کنید ، خرید وبکم یک سرمایه ارزشمند است. در اینجا مواردی که شما باید هنگام خرید وب کم ، و همچنین برخی از مدل هایی که قابل تأمل است ، برای شما بیان و مطرح شده است . وب کم به دوربینی گفته می شود که به رایانه شما متصل می شود و به شما امکان ضبط فیلم ، گرفتن و ارسال عکس های فوری و یا گفتگو ی رو در رو از طریق اینترنت را می دهد. با وجود مدل های بسیار زیاد ، یافتن مدل مناسب می تواند مشکل باشد ، اما می توانید مدلی متناسب با مشخصات و بودجه خود پیدا کنید.

بهترین راهنمای خرید وبکم

سوالی دارید؟ مشاوره تخصصی دریافت کنید.

موارد مهم در وب کم

وضوح وب کم : وب کم فقط می تواند به اندازه وضوح حسگر آن پیکسل ها را ایجاد کند. ۱۰۸۰ رزولوشن نسبتاً استانداردی برای یک وب کم مناسب است ، اما اگر واقعاً می خواهید کیفیت تصویر خود را بالا ببرید ، یک وب کم باکیفیت ۴K استفاده کنید که مشخصا نیازمند هزینه زیادی است . میزان فریم همچنین بر میزان صاف بودن ویدئو و کیفیت تصویر شما تأثیر می گذارد. یک وب کم ۶۰ فریم در ثانیه  می تواند نسبت به وب کم ۳۰ فریم در ثانیه به شما یک تصاویر واقعی و طبیعی  بدهد ، بنابراین قبل از خرید حتماً به مشخصات آن بسیار توجه کنید.

لنزهای وب کم : نوع لنزی که وب کم دارد بر عملکرد آن تأثیر می گذارد. بعضی از مدل های سطح پایین دارای لنزهای پلاستیکی هستند. با این حال ، عاقلانه است که از وبکم ها با لنز شیشه ای استفاده کنید که مسلما پیدا کردن آنها دشوار است ، که بدون افزایش قابل توجه قیمت ، عملکرد را بهبود می بخشد. برای کارهای حرفه ای تر ، مانند بارگذاری فیلم در YouTube یا پخش جریانی در Twitch ، کمی بیشتر برای یک دوربین با کیفیت  ۱۰۸۰p سرمایه گذاری کنید. اگر به بهترین کیفیت مطلق نیاز دارید ، در مورد وب کم هایی که با وضوح بالاتر از ۱۰۸۰p ، تا ۴k Ultra HD ضبط می کنند ، تحقیق کنید.

لنزها، نوردهی و قابلیت زوم

لنزهای مختلفی در دسترس است که رایج ترین آنها در وب کم های مصرف کننده یک لنز پلاستیکی است که می تواند به صورت دستی درون و یا خودکار فوکوس کند. لنزهای وب کم به اندازه سنسور وابسته هستند و به طور کلی هرچقد لنزبزرگ تر باشد تصویر مناسب تر است. لنز میزان نور به سنسور دوربین را تعیین می کند ، که اگر نور خوبی نداشته باشید بر نحوه دید شما تأثیر می گذارد. این به اندازه دیافراگم شناخته می شود و به صورت f (عدد) اندازه گیری می شود ، هرچه عدد کمتر دیافراگم بیشتری داشته باشد و نور بیشتری وارد شود. لنزهای وب کم به طور کلی از f / 2.0 تا f / 2.8 دارا هستند.

فواید لنز در وبکم : لنز همچنین زمینه دید دوربین را تعیین می کند ، و این در هنگام بررسی فریم بسیار مهم است. اگر می خواهید فقط صورت خود را به تصویر بکشید و اتاق خواب خود را نمایش دهید می توانید از وبکم های ساده و کوچک موجود در بازار استفاده کنید. اگر می خواهید یک اتاق کنفرانس کامل را ضبط کنید ، می خواهید یک میدان دید گسترده داشته باشید. دامنه دید یک وب کم به طور معمول بین ۶۵ تا ۹۰ درجه و ۷۸ درجه برای شما بسیار مناسب است.

بهترین راهنمای خرید وبکم

میکروفون های وب کم : اگر دوست دارید فیلم بگیرید ، به قابلیت های pan، tilt و zoom نیاز دارید. اگر می خواهید صدا را بشنوید ، مطمئن شوید که وب کم شما دارای هدست یا میکروفون داخلی است. شما می خواهید یک میکروفون خوب با وب کم خود داشته باشید.  وب کم های قوی از میکروفون های استریو داخلی استفاده می کنند تا اتاق را بهتر بشنوند و صدای شما را طبیعی تر کنند. به طور معمول می توانید میکروفن های استریو را در وب کم به عنوان یک جفت بلندگوی کوچک در دو طرف لنز ببینید. گرچه همیشه اینطور نیست و در برخی وبکم ها این موضوع متفاوت است.

چه وب کم هایی موجود هستند؟

با توجه به این موضوع ، در فروشگاه صدرا که بهترین وبکم برای شما فراهم شده است برخی از وب کم های برتری قابل توجهی نسبت به سایر رقبا دارند که اکنون می توانید خریداری کنید. به دلیل افزایش تقاضا ، اخیراً کمبود وب کم وجود دارد ، بنابراین ممکن است یکی از موارد موجود در انبار نباشد.

جدیدترین تجهیزات آموزشی

کاربرد وبکم ها : جریان های ویدئویی ارائه شده توسط وب کم را می توان برای اهداف مختلفی استفاده کرد ، هر کدام از آنها از نرم افزار مناسب استفاده می کنند: ممکن است وب کم ها در مکان هایی مانند مراکز نگهداری از کودکان ، دفاتر ، مغازه ها و مناطق خصوصی برای نظارت بر امنیت و فعالیت های عمومی نصب شوند. YouTube یک وب سایت محبوب است که میزبان بسیاری از فیلم های ساخته شده با استفاده از وب کم است. وب سایت های خبری به جای استفاده از دوربین های سنتی ، با استفاده از وب کم ، فیلم های خبری حرفه ای تولید می کنند. وب کم ها همچنین می توانند از راه دور را باعث تشویق کارکنان شما باشند ، و افراد را قادر می سازد تا از طریق اینترنت از خانه کار کنند ، نه اینکه به دفتر کار خود سفر کنند.

سوالی دارید؟ مشاوره تخصصی دریافت کنید.

سخن اخر برای راهنمایی خرید وبکم

چند دلیل برای تهیه وب کم اختصاصی برای رایانه رومیزی و حتی لپ تاپ شما وجود دارد ، اما انتخاب وب کم کار سختی است. اندازه گیری کیفیت دوربین توسط وضوح آن یک اشتباه معمول است که توسط خریداران وب کم و گوشی های هوشمند در سراسر جهان انجام می شود. یک وب کم با کیفیت دارای تعداد بالای از پیکسل ها است. کیفیت لنز ، نرم افزار و بسیاری از ویژگی های دیگر نیز سهم بزرگی دارند و تنها راه قضاوت واقعی ، آزمایش آنهاست. اما همچنین برخی از ویژگی ها برای مراقبت از آنها وجود دارد. شما می توانید با مراجعه به فروشگاه صدرا وبکم مورد نظر خودتان را به راحتی خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب تجهیزات کنفرانس

آشنایی با سیستم کنفرانس دیجیتال

سیستم کنفرانس دیجیتال مجموعه ای از تجهیزات کنفرانس شامل میکروفون کنفرانسی ، بلندگو سالنی ، آمپلی فایرها ، میکسرهای صوت و …می باشند که بدون

اسپلیتر ۸ پورت HDMI

اسپلیتر ۸ پورت HDMI ، اسپلیترها یکی از کاربردی ­ترین تجهیزات کامپیوتری و دیجیتال شناخته می­شوند. این دستگاه­ ها در انواع مختلفی به بازار عرضه

قیمت میکروفن میز کنفرانسی

برخورداری از فناوری‌های جدید و به‌روز کنفرانسی و ارتباطی، یکی از لازمه‌های هر مجموعه یا سازمان پیشرو برای دستیابی به هدف‌های مهم آن مجموعه است.

مطالب سیستم کنفرانس

معرفی سیستم کنفرانس تصویری

سیستم کنفرانس متشکل از یک منبع تغذیه، واحد شرکت‌کننده، واحد ریاست جلسه، دوربین کنفرانس (در صورتی که سیستم دیجیتال باشد) و سایر تجیهزات ارتباطی دیگر

آشنایی با دوربین کنفرانس مجازی

اتاق­ ها یا سالن­ های کنفرانس برای برگزای جلسات مجازی نیاز به تجهیزات مختلفی دارند. یک نمونه از مهم­ترین تجهیزات مورد استفاده در کنفرانس مجازی،

مطالب ویدئو کنفرانس

صدرا ایرانیان

کمتر از دو دقیقه تماس می گیریم.

جهت برقراری ارتباط لطفا نام و شماره تماس خود را وارد نمایید.

کمتر از دو دقیقه تماس می گیریم.

جهت برقراری ارتباط لطفا نام و شماره تماس خود را وارد نمایید.